SEO

Προώθηση της σελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης

Προώθηση Ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης με PPC ή SEO;

Η προώθηση ιστοσελίδας του website  Το marketing των μηχανών αναζήτησης αποτελείται από δύο μέρη: PPC (Pay-Per-Click) και το SEO (βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης). Και τα δύο έχουν τα θετικά και τα αρνητικά τους, τα οποία πρέπει να εξετάσουμε πριν επιλέξουμε πιο από τα δύο θα προτιμήσουμε.

Πλεονεκτήματα PPC (από εργαλείο Google AdWords)

Ελάχιστες επιπτώσεις – Στις περισσότερες ιστοσελίδες που θέλουμε να κάνουμε προώθηση δεν θα χρειαστεί να κάνουμε αλλαγές στο σχεδιασμό ή στην δομή του για να χρησιμοποιήσουμε την υπηρεσία PPC. Στο SEO απαιτεί συχνά αλλαγές στο σχεδιασμό του συνόλου των σελίδων και αυτές οι αλλαγές είναι σημαντικές.

Άμεση – Το traffic μπορεί να ξεκινήσει σε λίγα λεπτά με την πρώτη κιόλας καμπάνια. Σε αντίθεση με το SEO χρειάζεται κάποιο χρόνο για να χτιστεί κατάλληλα, χωρίς όμως να είμαστε σίγουροι για το αποτέλεσμα, αν θα είναι το επιθυμητό.

Πληρώστε στην απόδοση – Πληρώνουμε μόνο όταν θα λάβουμε κλικ. Αν δεν έχουμε traffic, δεν χρεωνόμαστε.  Το  SEO είναι μια μεγάλη αρχική επένδυση, χωρίς να έχουμε εγγυήσεις της απόδοσης της καμπάνιας. Το traffic και η προώθηση της ιστοσελίδας δεν ελέγχεται μόνο από το SEO.

Ακριβής Στόχευση λέξεων – κλειδιών- Για την προώθηση μιας ιστοσελίδας επιλέγουμε τις λέξεις κλειδιά που θέλουμε να εμφανιζόμαστε στις μηχανές αναζήτησης. Με αυτό τον τρόπο μας επιτρέπεται να εκτελέσουμε σωστά επικεντρωμένες ενημερωτικές εκστρατείες. Με το SEO, οι σελίδες μπορούν να εμφανιστούν κάτω από ένα ευρύ φάσμα των όρων λέξεων-κλειδιών, και μερικές φορές αυτοί οι όροι μπορεί να μην σχετίζονται με την καμπάνια μας. Και αυτό κάνει δύσκολο την καμπάνια μας να μετρηθεί.

Ακριβής Παρακολούθηση και ρύθμιση – Εμείς μπορούμε άμεσα να πάρουμε ακριβή αριθμητικά στοιχεία, και να τα προσαρμόσουμε στις καμπάνιες μας σε πραγματικό χρόνο. Οι SEO καμπάνιες μπορούν να προσαρμοστούν, αλλά είναι μία χρονοβόρα διαδικασία, και τα αποτελέσματα της ενδέχεται να μην εμφανιστούν και για δύο μήνες στις μηχανές αναζήτησης.

Έλεγχος Σελίδας Προσγείωσης – Μπορούμε να αποφασίσουμε ποιες σελίδες μπορούν να βλέπουν οι επισκέπτες κατά την αναζήτηση.  Με το SEO, οι επισκέπτες μπορούν να φτάσουν σε οποιαδήποτε σελίδα, την οποία έχει η μηχανή αναζήτηση  στο ευρετήριο της.

Περιοχή Ελέγχου – Μπορούμε να ελέγξουμε τις χώρες και τις περιοχές στις οποίες θα βλέπουν οι άνθρωποι τις διαφημίσεις μας. Σε αντίθεση με το SEO, δεν έχουμε κανέναν έλεγχο σε ποίες περιοχές θα προωθούμε την ιστοσελίδα μας.

Θέση Αγοράς – Θέλουμε να προωθήσουμε την ιστοσελίδα μας στο νούμερο 1; Μπορούμε αν αγοράσουμε τη διαφήμιση PPC. Με το SEO πιθανότατα θα χάσουμε την υπόθεση για βάθος χρόνου, όταν πρόκειται για ταξινόμηση, ιεράρχηση και για εξαιρετικά ανταγωνιστικές λέξεις – κλειδιά. Η κατάταξη στην πρώτη θέση  των μηχανών αναζήτησης μπορεί να είναι σχεδόν αδύνατη για μερικούς χώρους.

Τον έλεγχο του προϋπολογισμού  Με το PPC μπορούμε να καθορίσουμε το budget που θα διαθέσουμε για προώθηση της ιστοσελίδας τη δεδομένη στιγμή, να σταματήσουμε και να ξανά ξεκινήσουμε μια καμπάνια διαφήμισης, όπως και να αλλάξουμε τα στοιχεία που έχουμε ( όπως λέξεις- κλειδιά, περιοχές ή τόπους όπου θα εμφανιζόμαστε). Το SEO εκ των προτέρων έχει μεγάλο κόστος, και η εκστρατεία απενεργοποιείται εύκολα.

Έλεγχος Χρόνου – Μπορούμε να δούμε πότε και έχουν δει διαφήμιση μας, ενώ στο SEO όχι.

 

Πλεονεκτήματα του SEO

Λαμβάνοντας υπόψη τα χαρακτηριστικά και την ευελιξία του PPC, γιατί να χρησιμοποιούμε SEO;

Έχουμε δύο σημαντικά πράγματα:

Το κόστος ανά κλικ και την εμπιστοσύνη.

Το SEO έχει μηδενικό κόστος ανά κλικ. Φυσικά, αυτό δεν σημαίνει ότι το SEO είναι δωρεάν. Στο SEO πρέπει να καταβάλουμε ώρες εντατικής εργασίας, και ο χρόνος κοστίζει χρήματα. Μπορεί επίσης να περιλαμβάνει το κόστος τρίτων, όπως αγορά links. Ωστόσο, το συνεχιζόμενο εκτελεστικό κόστος για την καμπάνια SEO μπορεί να είναι μικρότερο από το PPC, ειδικά αν διατηρηθεί σε καλή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης.

Οι άνθρωποι τείνουν να εμπιστεύονται τις κύριες καταχωρήσεις περισσότερο από τις πληρωμένες καταχωρίσεις. Οι κύριες καταλαμβάνουν και τη μερίδα του λέοντος στην προσοχή και στα clicks.

Στην μελέτη «Μια εμπειρική μελέτη των πληρωμένων καταχωρίσεων σε αναζήτηση προϊόντων και αγορών» οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι χρήστες είναι καχύποπτοι.

Οι πληρωμένες λίστες αποφέρουν οικονομικά, τα αποτελέσματα προβλέπονται από την οικονομική κοινότητα, είναι κρίσιμη για τον καταναλωτή πως αντιλαμβάνεται τις πληρωμένες λίστες και η περιγραφή ως σχετική συναλλαγή. Τα αποτελέσματα από την μελέτη υποστηρίζουν ότι τα ευρήματα δεν μπορεί να είναι η περίπτωση, αλλά παρέχουν κάποια καθοδήγηση για την ανάπτυξη σε πληρωμένες καταχωρήσεις. Οι συμμετέχοντες έδειξαν προκατάληψη σε πληρωμένες καταχωρήσεις με διάφορους τρόπους. Όπως θα αξιολογηθεί η καταλληλότητα  των αμειβόμενων καταχωρήσεων χαμηλότερα από τις οργανικές καταχωρήσεις παρά το περιεχόμενο των περιγραφών που ελέγχονται σε λίστα τύπου.

Η βασική θέση στο Google για την προβολή καθορίζεται από την δραστηριότητα του ματιού στην μελέτη είναι ένα τρίγωνο που εκτείνεται από την κορυφή των αποτελεσμάτων πάνω στην κορυφή των αποτελεσμάτων από πάνω στην κορυφή του πρώτου αποτελέσματος, στην συνέχεια σε ένα σημείο στην αριστερή πλευρά “πάνω από το φορές “ ορατά αποτελέσματα.  Αυτό στην μελέτη αναφέρεται ως “Χρυσό τρίγωνο.”

Τα πλεονεκτήματα του PPC σε σχέση με το SEO και το αντίστροφο

Οι πιο ισχυρές στρατηγικές SEO είναι ο συνδυασμό του PPC με SEO, λαμβάνοντας τα πλεονεκτήματα και των δύο συστημάτων.

Το PPC είναι ιδανικό πεδίο για SEO. Συνήθως στο SEO κάνουμε εικασίες αν ένας όρος- κλειδί αξίζει το χρόνο και την προσπάθεια για να βγούμε μπροστά στις μηχανές αναζήτησης με αυτή την λέξη-κλειδί. Ίσως η λέξη- κλειδί που επιλέξαμε να μην έχει πολύ traffic όπως δείχνουν οι αριθμοί εκτίμησης. Όταν τρέχουμε μια καμπάνια PPC σχετικά με τους όρους από τις λέξεις κλειδιά πριν την εφαρμογή της καμπάνιας SEO, το SEO μπορούμε να πάρουμε πιο ακριβή εκτίμηση των όγκων αναζήτησης. Στο SEO μπορούμε να δοκιμάσουμε την διατύπωση της γλώσσας στις σελίδες που θέλουμε να καταλήξουν για δούμε πως αλλάζοντας το αντίγραφο να ευνοήσει τα spiders ( αράχνες των μηχανών αναζήτησης) να κάνουν διαφορές στις μετατροπές.

Ομοίως το SEO μπορεί να ανατροφοδότηση την PPC καμπάνια μας, για την προώθηση της ιστοσελίδας μας. Επειδή το SEO περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα δικτύου, τα αρχεία καταγραφής κινήσεων   μπορούν μερικές φόρες να μας αποκαλύψουν προσοδοφόρους συνδυασμούς λέξεων – κλειδιών ότι τα εργαλεία μας δεν κάνουν.

Μια στρατηγική SEO η οποία δημιουργήσαμε με την πάροδο του χρόνου, θα πρέπει να μας μειώσει το κόστος τιμής ανά-κλικ στην συνδυασμένη στρατηγική. Αν ένας ιστότοπος  κατατάσσεται στους ακριβώς όρους, τότε μπορεί να στραφούμε στο PPC  μακριά από τους παρόντες όρους και να χρησιμοποιήσει τα κεφάλαιο για την καλύψει των υπόλοιπων όρων, για να έχουμε την επιθυμητή προώθηση στην ιστοσελίδα μας.